خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 11:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به استقرار زیردریایی هسته‌ای آمریکا در خاور‌میانه؛

ایجاد هراس در دل ملت‌های منطقه هدف بازی تسلیحاتی کاخ سفید است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از درون فروپاشیده و نیروهای میدانی که با مقاومت روبرو شده اند، سربازان آمریکایی هستند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پشت پرده استقرار زیردریایی هسته‌ای آمریکا در خاور‌میانه، گفت: بنابر تحلیل همه کارشناسان سیاسی و نظامی، در حال حاضر رژیم صهیونیستی از درون فروپاشیده و نیروهای میدانی که با مقاومت روبرو شده اند، سربازان آمریکایی هستند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس چندی پیش بایدن به عنوان رییس جمهور ایالات متحده در سخنانی عنوان کرد هر طور شده باید منافع آمریکا در منطقه حفظ شود که نشان می دهد حراست از صهیونیست ها برای آنها در اولویت است؛ لذا مشاهده می شود تسلیحات و تجهیزات نظامی زیادی از این کشور به سرزمین های اشغالی وارد شده و علیه مردم بی دفاع غزه مورد استفاده قرار می گیرد.



وی ضمن بیان اینکه ناوهای هواپیمابر ایالات متحده چندی پیش به دریای مدیترانه وارد شدند تا از صهیونیست ها حمایت کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که سیاستمداران آمریکایی دچار استیصال شده اند زیرا فراموش کردند زمان ایجاد هراس در دل ملت ها به وسیله تهدید نظامی گذشته است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنا به گفته تحلیلگران نظامی، ناوها و زیردریایی های ایالات متحده که در منطقه حضور دارند، هدف های بسیار مناسبی برای جبهه مقاومت و ملت های آزاده هستند؛ بنابراین این بازی که آمریکایی ها به راه انداخته اند، در نهایت به ضررشان تمام خواهد شد و آنها را دچار آسیب غیرقابل جبران خواهد کرد.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد امروزه نظامیان صهیونیستی و آمریکایی در رویارویی با حماس دچار سردرگمی شده اند و صرفا با بمباران کور می خواهند غزه را نابود کنند و این مهم در حالیست که حماس از تسلیحات خاصی بهره نمی برد؛ بنابراین می توان دریافت که تسلیحات پیشرفته ساخت آمریکا نیز نمی تواند در مقابل اراده آزادی خواهان دنیا موفق عمل کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371182
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار